Livrare și Plată

Anunţ important!

Dragi clienţi şi colaboratori, vă anunţăm că începând cu data de 27.07.2021 şi până la data de 03.09.2021, nu vom mai livra comenzi decât în Sibiu. 

Dacă nu sunteţi din Sibiu, magazinul nostru online vă rămâne la dispoziție cu menţiunea că, orice comandă plasată în intervalul precizat va fi livrată începând cu data de 04.09.2021.

Vă mulţumim!

Cum comanzi?

Simplu și rapid :)

  • Alegi produsele preferate din magazinul nostru online și le adaugi în coșul tău de cumpărături.
  • Înainte de a plasa comanda, mai verifică o dată, pentru a fi sigur că nu ai ratat nimic dar și pentru a ne ușura munca, odată plasată o comanda, aceasta intră automat în pregătire la furnizorii noștri și nu putem garanta o anulare sau o modificare a comenzii. Dar dacă totuși se întâmplă, da un reply email-ului de confirmare a comenzii sau scrie-ne prin Facebook Messenger pentru a-ți confirma modificările ulterioare.
  • Multe din produsele noastre sunt preparate într-un număr limitat pentru a-ți putea livra constant produse fresh, așa că există posibilitatea ca la momentul colectării comenzii tale acestea sa nu mai fie în stoc. În acest caz vom compune comanda ta fără aceste produse, iar în cazurile excepționale (produse cu valoare mare, o mare parte din comandă), te vom informa telefonic cu privire la aceasta situatie. Ne străduim să păstrăm astfel de situații la un minim, totuși.

  • Dacă ai cerințe speciale cu privire la comandă - cum ar fi felierea produselor, ambalarea lor sau dacă ai vreo preferință în ceea ce privește ora de livrare, te rugăm sa ne scrii în câmpul creat special pentru tine la finalul procesului de comanda. Aceste solicitări vor fi confirmate de noi, telefonic.

 Cum livrăm ?

Proaspăt și rapid :)

Prospețimea produselor este foarte importantă pentru noi și ne asigurăm că produsele ajung la tine în stare perfectă. Pentru a face asta, comenzile sunt pregătite individual (tăiate, feliate și ambalate) în ziua expedierii. În funcție de produs, ambalarea se face în pungi vidate, pungi sigilate sau hârtie specială de ambalare iar comenzile sunt expediate în ambalaje frigorifice speciale, menite să păstreze o temperatură constantă și sigură pentru o perioadă de minim 48 ore/2 zile.

Livrarea produselor noastre se face astfel :

  •  În SIBIU și împrejurimi (Cartierul Arhitecţilor, Şelimbăr)  livrăm de LUNI-VINERI, comenzile vor fi livrate în aceeași zi (valabil pentru comenzile primite până la ora 12:00) sau a 2-a zi (valabil pentru comenzile fără stoc sau plasate după ora 12:00) 
  • În BUCUREȘTI și ILFOV livrăm în zilele de MARȚI (valabil pentru comenzile plasate de vineri-duminică) și SÂMBĂTĂ (valabil pentru comenzile plasate de luni-joi)
  • Livrăm și în restul țării prin Curier Rapid, în aria de acoperire a firmei de curierat DPD, prin colet frigorific (cutie izotermă cu elemente de răcire). Predăm coletele curierilor în zilele de luni-joi (în ziua de după plasarea comenzii) acestea urmând a fi livrate în termen de 24-48H de la predare.

Costurile de livrare sunt de 15 lei pentru comenzile expediate în Sibiu și 25 de lei pentru comenzile expediate în restul țării, iar la comenzi de peste 300 de lei, livrarea este gratuita.

 

 Informații utile privind livrarea :

  • Pentru că ne plac lucrurile bine făcute, Garantăm Siguranța și Calitatea Tuturor Livrărilor astfel că dacă întâmpinăm probleme (colet pierdut, colet lovit etc), ceea ce încă nu am întâmpinat, îți rambursăm valoarea produselor sau vă expediem din nou comand - tu alegi :)
  • Expedierea comenzilor la nivel național se face în ziua următoare după plasarea comenzii, iar livrarea se face în 1-2 zile din momentul expedierii. Expediem doar în zilele Luni - Joi, astfel încât coletele să fie livrate înainte de weekend. Coletele frigorifice sunt prevăzute pentru a păstra temperatura în această perioadă.
  • Dacă ai cerințe speciale privind produsele sau livrarea te rugăm să ne contactezi înainte să plasezi comanda pentru a-ți confirma că putem satisface aceste cerințe.

Cum plătești ?

Indiferent de localitatea unde urmează să se facă livrarea, plata se poate face online (cu cardul) în momentul comenzii sau în sistem ramburs în momentul livrării (atât cu cardul cât și numerar).

Pe lângă valoare produselor și a costului de livrare, se va bloca și o sumă de rezervă pentru cântăriri, calculată automat de către sistem ca 10% din valoarea produselor.

Pentru plata online cu cardul te rugăm sa iei în considerare următoarele :

  • În momentul plasării comenzii, suma este doar BLOCATĂ pe card. În termen de aproximativ 7 zile de la data livrării, când știm valoarea exactă a comenzii, în urma pregătirii efective, vom debita/încasa doar suma efectivă.
  • Dacă SUMA FINALĂ depășește SUMA DE REZERVA, vei primi prin email și SMS un link de plată, prin care poți face plata diferenței. Te rugăm sa iei în considerare că uneori putem trimite acest link și la o săptămână diferență fața de livrarea efectiva și de asemenea ca mailul primit automat, poate apărea și cu titlul de comanda nouă.

Suport / Ajutor

Pentru alte nelamuriri privind comanda, livrarea sau plata produselor, te rugăm să ne contactezi la :

  • Telefon (Luni - Vineri 08 - 18): +40744366377 (și WhatsApp) 
  •  Facebook Messenger
  • Email: onlineshop@batranusas.ro