Cum livrăm?

Livrarea frigorifică

Sistemul nostru de livrare este disponibil pentru livrări la nivel național, folosind servicii de curierat rapid. Livrările se fac în zilele marți - sâmbătă. Livrările pot fi urmărite pe bază de număr AWB și curierul poate fi contactat pentru a stabili particularități privind livrarea.

Comenzile sunt expediate în ambalaje frigorifice speciale, menite să păstreze o temperatură constantă și sigură pentru o perioadă de până la 48 ore/2 zile.

Prospețimea produselor este foarte importantă pentru noi și ne asigurăm că produsele ajung la Dumneavoastră în stare perfectă. Pentru a face asta, comenzile sunt pregătite individual (tăiate, feliate și ambalate), în dimineața expedierii. În funcție de produs, ambalarea se face în pungi vidate, pungi sigilate sau hârtie specială de ambalare. Dacă aveți solicitări speciale privind modul de feliere, tăiere sau grupare a produselor în pachete, putem să facem și toate acestea.

 

  1. Livrăm în toată țara, în aria de acoperire a curierilor DPD și Fan Courier, prin colet frigorific (cutie izotermă cu elemente de răcire).

  2. Garantăm siguranța și calitatea tuturor livrărilor. Dacă întâmpinăm probleme (colet pierdut, colet lovit etc), ceea ce încă nu am întâmpinat, vă rambursăm valoarea produselor sau ă expediem din nou comanda.
  3. Expedierea comenzilor la nivel național se face în ziua următoare după plasarea comenzii, iar livrarea se face în 1-2 zile din momentul expedierii. Expediem doar în zilele Luni - Joi, astfel încât coletele să fie livrate înainte de weekend. Coletele frigorifice sunt prevăzute pentru a păstra temperatura în această perioadă.
  4. În Sibiu livrăm prin curieri locali, cu transport izoterm (cutii speciale izolante, drumul este sub 15 minute din frigider până la destinație). Comenzile se livrează în ziua următoare (cu excepția zilei de duminică).
  5. Costuri de livrare: Național 25 lei, Sibiu 15 lei. Livrare gratuită la comenzi peste 300 lei.
  6. Dacă aveți cerințe speciale privind produsele sau livrarea vă rugăm să ne contactați înainte să plasați comanda pentru a vă confirma că putem satisface aceste cerințe.

Procesul de comandă

  1. Alegeti produsele dorite din magazinul online si adaugati-le in cos.
  2. Atenție - nu putem garanta că putem anula sau modifica comenzile. Dacă aveți o astfel de solicitare, vă rugăm să dați un reply emailuli de confirmare a comenzii sau să ne scrieți prin Facebook Messenger și vă confirmăm dacă anularea sau modificarea este posibilă.
  3. Comenzile intră automat în pregătire după plasarea lor, se trimit mesaje către furnizori pentru aprovizionare etc. și nu se va face o "confirmare" suplimentara a comenzilor.
  4. PRODUSE LIPSA: Există situația ca unele produse să nu fie disponibile în momentul pregătirii comenzii, chiar dacă acestea apar pe comandă. În astfel de situații vom compune comenzile fără aceste produse, care nici nu vor fi încasate (marcate pe bonul fiscal). În situații deosebite (produse cu valoare mare, o mare parte din comandă etc.) vă vom informa telefonic asupra acestei situații. 

    Plata

    Plata se face online, în momentul comenzii, sau în sistem ramburs în momentul livrării.

    Pe lângă valoare produselor și a costului de livrare, se va bloca și o sumă de rezervă pentru cântăriri, calculată automat de către sistem ca 10% din valoarea produselor.

    Pentru plata cu cardul: În momentul plasării comenzii, suma este doar blocată pe card. În ziua livrării, când știm valoarea exactă a comenzii, în urma pregătirii efective, vom debita/încasa doar suma efectivă.

    Dacă suma finală este mai mare, veți primi prin email și SMS un link de plată, prin care puteți face plata diferenței.

    Orar

    Comenzile vor putea fi preluate pe magazinul online non-stop.