Livrări în Cluj-Napoca

Livrarea în Cluj-Napoca și împrejurimi*

  1. Livrările se fac prin colet frigorific (cutie izotermă cu elemente de răcire care asigură temperatura de frigider până primiți coletul) livrat prin curier (DPD). Garantăm siguranța și calitatea tuturor livrărilor. Dacă întâmpinăm probleme (colet pierdut, colet lovit etc), ceea ce încă nu am întâmpinat, vă rambursăm valoarea produselor.
  2. Costul livrării este de 15 lei pentru comenzile peste 50 lei. Comenzile peste 300 lei beneficiază de livrare gratuită.
  3. Comenzile se expediază în ziua următoare (ziua comenzii + 1) și sosesc la destinație în 24ore (ziua comenzii + 2). Nu expediem vinerea, însă.
  4. Livrările se fac doar la "parter", la intrarea în curte/clădire/bloc. Livratorii nu vor urca la etaj, din motive de siguranță epidemiologică și de rapiditate.
  5. Adresa de livrare nu poate fi modificată în ziua comenzii - putem doar să livrăm la un vecin, de exemplu, dar nu la altă adresă.
  6. În cazul în care clientul nu poate recepționa comanda în ziua livrării, comanda se consideră anulată și nu este posibilă restituirea valorii acesteia.
  7. În ziua livrării veți primi un SMS cu ora estimată de livrare și numărul de telefon al livratorului.
  8. Comenzile din alte zone față de cele în care putem livra vor fi anulate automat.
  9. Dacă aveți cerințe speciale privind produsele sau livrarea vă rugăm să ne contactați înainte să plasați comanda pentru a vă confirma că putem satisface aceste cerințe.
  10. *Livrarea în județul Cluj se face în localitățile următoare:
  • Cluj-Napoca
  • Florești
  • Baciu
  • Luna de Sus
  • Gilău
  • Vâlcele
  • Feleacu

Procesul de comandă

  1. Alegeti produsele dorite din magazinul online si adaugati-le in cos.
  2. Livrarea presupune un cost, care este menționat la momentul finalizării comenzii, în funcție de zona de livrare aleasă și de valoarea coșului Dumneavoastră.
  3. Atenție - nu putem garanta că putem anula sau modifica comenzile. Dacă aveți o astfel de solicitare, vă rugăm să dați un reply emailuli de confirmare a comenzii sau să ne scrieți prin Facebook Messenger și vă confirmăm dacă anularea sau modificarea este posibilă.
  4. Comenzile intră automat în pregătire după plasarea lor, se trimit mesaje către furnizori pentru aprovizionare etc. și nu se va face o "confirmare" suplimentara a comenzilor.
  5. PRODUSE LIPSA: Există situația ca unele produse să nu fie disponibile în momentul pregătirii comenzii, chiar dacă acestea apar pe comandă. În astfel de situații vom compune comenzile fără aceste produse, care nici nu vor fi încasate (marcate pe bonul fiscal). În situații deosebite (produse cu valoare mare, o mare parte din comandă etc.) vă vom informa telefonic asupra acestei situații.

    Plata

    Plata se face online, în momentul comenzii. Pe lângă valoare produselor și a costului de livrare, se va bloca și o sumă de rezervă pentru cântăriri, calculată automat de către sistem ca 10% din valoarea produselor. În momentul plasării comenzii, suma este doar blocată pe card. În ziua livrării, când știm valoarea exactă a comenzii, în urma pregătirii efective, vom debita/încasa doar suma efectivă. Dacă suma finală este mai mare, veți primi prin email și SMS un link de plată, prin care puteți face plata diferenței.

    Întrebari

    Întrebări putem primi doar prin Facebook Messenger, aici: http://m.me/batranusas

    Din păcate nu putem prelua apeluri telefonice, avem un volum de procesare prea mare, dar vă promitem un răspuns rapid.

    Orar

    Comenzile vor putea fi preluate pe magazinul online non-stop.