Livrări în Cluj-Napoca

Magazinul Online Bătrânu' Sas

Acest magazin este realizat in contextul crizei declansate de Coronavirus in Romania, cu scopul de a oferi o alternativa de cumparaturi clientilor noștri. Magazinul este creat rapid si este posibil sa gasiti mici greseli. Ne puteti semnala aceste greseli printr-un mesaj pe pagina noastra de Facebook.

Procesul de comandă

  1. Alegeti produsele dorite din magazinul online si adaugati-le in cos.
  2. Finalizați comanda și o achitați online. Plata este posibilă doar cu cardul online.
  3. Primiți un email de confirmare a comenzii imediat după confirmarea plății.
  4. Comenzile plasate se pot anula până marți la ora 24:00. Miercuri (ziua dinaintea livrării) ele vor intra deja în pregătire.
  5. PRODUSE LIPSA: Există situația ca unele produse să nu fie disponibile în momentul pregătirii comenzii, chiar dacă acestea apar pe comandă. În astfel de situații vom compune comenzile fără aceste produse, care nici nu vor fi încasate (marcate pe bonul fiscal). În situații deosebite (produse cu valoare mare, o mare parte din comandă etc.) vă vom informa telefonic asupra acestei situații.

Livrarea

    1. Comenzile sunt confirmate, procesate și livrate automat după confirmarea plății. Nu se va face o "confirmare" suplimentara a comenzii.
    2. Comenzile plasate până în ziua de miercuri, ora 24:00 vor fi livrate joi.
    3. Livrarea se va face cu mașină frigorifică autorizată, care vine special din Sibiu. Dacă nu putem livra comanda (nu se răspunde la telefon), nu putem face o re-livrare și comanda se consideră anulată, fără a avea drept de despăgubire. Mașina noastră se întoarce efectiv în Sibiu și nu avem voie să reintroducem în circuitul comercial o comandă expediată.
    4. Livrările se fac doar la "parter", la intrarea în curte/clădire/bloc. Livratorii nu vor urca la etaj, din motive de siguranță epidemiologică și de rapiditate.
    5. Livrările le facem începand cu ora 15 până la aproximativ ora 20:00.
    6. Comenzile din alte zone față de cele în care putem livra vor fi anulate automat.
    7. Dacă aveți cerințe speciale privind produsele sau livrarea vă rugăm să ne contactați înainte să plasați comanda pentru a vă confirma că putem satisface aceste cerințe.

    Plata

    Plata se face exclusiv online cu cardul, în momentul comenzii. Pe lângă valoarea produselor și a costului de livrare, se va bloca și o sumă de rezervă pentru cântăriri, calculată automat de către sistem la 10% din valoarea produselor. În momentul plasării comenzii, suma este doar blocată pe card. În ziua livrării, când știm valoarea exactă a comenzii, în urma pregătirii efective, vom debita/încasa doar suma efectivă. Dacă suma finală este mai mare, veți primi prin email și SMS un link de plată de la sistemul myPOS, prin care puteți face plata diferenței.

    Întrebari - Contact

    Accesați pagina de Contact pentru detalii.