Întrebări frecvente

Cum se reglează diferențele între ce am plătit cu cardul și valoarea bonurilor?


Pot exista diferențe între valoarea plătită inițial și valoarea finală (bonurile fiscale).

În momentul compunerii comenzii, unele articole se cântăresc. Astfel că valoarea de plată efectiv este diferită față de valoarea afișată în magazinul online. De exemplu - 400gr crenvurști nu sunt niciodată 400gr, ci 395gr, 430gr etc. 

1. Diferențe în minus (valoarea bonurilor fiscale este mai mică decât valoarea plătită inițial)

În această situație, noi încasăm direct suma mai mică. La momentul plasării comenzii, suma este doar blocată pe cardul Dumneavoastră și banca așteaptă de la noi finalizarea tranzacției fie cu suma totală, fie cu suma mai mică. Dumneavoastră nu trebuie să faceți nimic. Termenul de reglare poate fi de maxim 10 zile.

 

2. Diferențe în plus (valoarea bonurilor fiscale este mai mare decât valoarea plătită inițial)

În această situație, noi încasăm toata valoarea plătită inițial cu cardul și vă vom trimite prin email/SMS un link de plată pentru diferență.

Pentru a limita aceasta a doua plata, rezervam din start putin mai mult pe card. Noi putem sa incasam automat o suma mai mica, dar nu una mai mare. In momentul in care comanda este efectiv pregatita, noi retinem de pe card suma exacta conform bonului, nu neaparat suma platita la inceput.

Termenul de reglare poate fi de maxim 10 zile.