Livrare

Livrarea pachetului Dumneavoastră

Magazinul Online este destinat clienților din afara Municipiului Sibiu și a localităților apropiate. Pentru clienții din această zonă avem magazinele noastre fizice la dispoziție.

Pachetele sunt expediate astfel încât acestea să ajungă la Dumneavoastră în perioada zilele de marți până vineri. Nu expediem pachete cu "Livrare Sambata", intrucat firmele de curierat intampina adesea dificultati in a le livra sambata, astfel incat pachetul va sta in depozit pana luni, ceea ce afecteaza prospetimea produselor.

De luni pana joi, pachetele sunt în expediate în ziua următoare plasării comenzii plății și sunt livrate prin curier rapid cu urmărire pachet online. Comenzile plasate in perioada vineri - duminica vor fi expediate luni si vor fi livrate marti. Dupa expediere, produsele ajung in termen uzual de 24h la Dumneavoastră. În situații excepționale, livrarea poate dura 48h. Aceste situații excepționale sunt generate de organizarea logistică a curierului, nu a expedierii întârziate de către societatea noastră. Pachetele refrigerate sunt prevăzute cu elemente de răcire care garantează temperatura necesară chiar și în cazul livrărilor în termen de 48h, fără ca produsele să aibă de suferit.

Dacă doriți livrarea într-o altă zi decât cea mai curând disponibilă, vă rugăm să ne scrieți un mesaj la plasarea comenzii.

Costuri

Costul de livrare este fix - 25 lei cu TVA incl. indiferent de greutatea comenzii, in aria de acoperire a curierului Urgent Cargus. Comenzile peste 100 lei beneficiază de livrare gratuită.

ATENTIE: In cazul adreselor de livrare in afara ariei de acoperire a curierului Urgent Cargus, se va percepe suplimentar taxa per kilometru perceputa de curier. Lista localitatilor aflate in aria de acoperire a curierului Urgent Cargus poate fi consultata aici (alegeti Reteaua Urgent Cargus).

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costurile de livrare. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea curierului, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile.

Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

Mod ambalare

Prețurile produselor sunt specificate pe bucată, pereche, sau vrac (per XXXXgr). Produsele a cărui preț specificat este la vrac vor fi livrate vrac în gramajul ales sau multiplul acestuia. Exemplu: Speck 8.81lei/100gr. Când se alege cantitatea 3 se livrează o bucată de 300gr (3x100gr). Dacă doriți livrarea a 3buc de câte 100gr, de exemplu, sau 2 bucăți de 150gr (în total tot 300gr), vă rugăm să specificați asta în momentul comenzii (există un câmp special la finalizarea comenzii). Dacă nu există specificații, produsul va fi livrat vrac (dintr-una sau mai multe bucăți, după caz și disponibilitate).

Politică de retur

Dacă produsele ajung într-o stare proastă, vă rugăm să ne transmiteți acest lucru și o fotografie pentru a vă trimite gratuit produsele deteriorate.

Clienții beneficiază de drepturile rezultate din legislația în vigoare. Prevederile de mai jos nu pot încălca în nici un fel această legislație, iar în caz de neconcordanță, prioritate are legislația în vigoare.

La receptionarea marfii, clientul este incurajat sa se asigure ca produsele livrate corespund din puncta de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale In caz contrar Clientul poate sa atentioneze serviciului Relatii Clienti [email protected], 0269227761 in maximum 48 de h pentru a remedia situatia create in cel mai scurt timp posibil..

 

Drepturi si conditii de returnare a produselor achizitionate online (conforme cu OUG 34/2014).

 

Returnarea produselor alimentare

In cazul achizitionarii produselor alimentare livrate cu regularitate catre domiciliul sau locul de munca al clientului, returul depinde de categoria de produse din care articolele returnate fac parte, astfel:

- produsele din categoria bacanie, intretinerea casei, cele destinate bebelusilor si bauturile, trebuie sa aiba ambalajul de origine intact si se pot returna in maximum 48h de la data achizitionarii produsului;

- produsele perisabile (carne, mezeluri, fructe, legume-fructe, produse de panificatie, peste) nu pot fi returnate.

- nu se returnează produsele din tutun, alcoolurile tari, produsele de machiaj si igiena.

 

Returnarea produselor se face prin curier rapid (nu Poșta Română), într-un ambalaj corespunzător, la adresa Bătrânu Sas SRL - Șos. Alba Iulia 71, Pav. B, Sibiu. Costurile transportului de retur sunt suportate de client. Nu se acceptă retururi cu ramburs. Valoarea comenzii va fi returnată clientului într-un cont bancar specificat de acesta.

 

Returul produselor nealimentare

In cazul achizitionarii de produse nealimentare, Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile de la data primirii produsului pentru a semnala intentia de returnare a produslui. Singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare al produsului.

Recomandam Clientului care doreste sa-si exercite dreptul de retur sa informeze Serviciul de Relatii cu Clientii, urmand a i se atribui un numar de retur.

 

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate clientului, in ambalajul original, cu etichetele si sigiliile intacte.

 

Returnarea produselor se face prin curier rapid (nu Poșta Română), într-un ambalaj corespunzător, la adresa Bătrânu Sas SRL - Șos. Alba Iulia 71, Pav. B, Sibiu. Costurile transportului de retur sunt suportate de client. Nu se acceptă retururi cu ramburs. Valoarea comenzii va fi returnată clientului într-un cont bancar specificat de acesta.

  

Returul produselor nealimentare se va face doar in ambalajul original, in bune conditii pentru revanzare, insotite de toate accesoriile. În cazul în care nu este complet pachetul cu toate elementele livrate, Bătrânu Sas SRL poate solicita o sumă necesară pentru a face produsul din nou vandabil.

 

Rambursarea costului produsului se va face prin transfer bancar, intr-un cont indicat de client, la pretul inscris pe comanda efectuata, in maximum 14 zile din momentul in care Batranu Sas SRL a fost informat de catre client cu privire la intentia sa de retur.

 

Procedura de urmat este urmatoarea:

Solicitarea de retur se face prin serviciul de relatii cu clientii la nr telefon 0269227761 sau printr-un mail scris pe adresa [email protected], in urma careia veti primi un numar de retur.

 

In cazul achizitionarii de produse nealimentare Clientul are la dispozitie un termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului, singurele costuri suportate de Client sunt cheltuielile directe de returnare a produsului. In caz de retur Batranu Sas are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator in cel mult 30 de zile de la data efectuarii returului fara sa solicite cheltuieli de rambursare.

 

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

1.Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Informatiile prezentate pe site, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Batranu Sas SRL, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa Batranu Sas SRL face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Batranu Sas SRL.

2.Produse nefunctionale sau coletele ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in vederea inlocuirii cu un produs nou.

3.Produse livrate gresit

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Batranu Sas SRL.

 4.Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service al producatorului in baza Certificatului de Garantie din partea producatorului. Adresele centrelor service sunt trecute in certificatul de garantie ce insoteste produsul livrat.

 

ATENTIE!

In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.